Doğum 23.35 te gerceklesti sipinal oldum.Hiç acı ağrı olmadı. Şuan üzerinden 3 saat geçti karın ağrısı çekiyorum hemşire bastırdı içinde kalan kanlar aksın diye canımdan can gitti valla. Bacaklarımda uyuşukluk biraz açıldı ama yine hissetmiyorum sabaha kadar açılır diye düşünüyorum. İlk yürüyüş çok önemli