Aysinnn Dün ilk idrarla erken gebelik testi yapmistim hafif silik çizgi çıktı mor kapakli test olduğu için guvenilir gelmedi o yüzden bugün bu testi yaptım ancak çizgileri bı tuhaf. başına gelen var mı?
_biranneadayi Aysinnn anladım canım var gibi de görünüyor ama bu erken gebelik testi olduğu için biraz daha belirgin olsaydı emin olabilirdim. Dediğin gibi çizgileri tuhaf çünkü olması gereken yerde değil gibi
Aysinnn _biranneadayi c çizgisi hariç iki çizgi daha var fotoda belirgin değil ama pembe bakınca baya belli yani bana bozuk gibi geldi bı sorayım dedim belki başına gelen olmuştur diye
Aysinnn Innerglow 5 yıl oldu pes etmedim etmiyorum da inşallah. rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar versin
Aysinnn Innerglow pkos var dediler tüp bebek yaptırdım tutmadı vardır bı hayirli zamanı sen ne zamandır deniyorsun
Innerglow Aysinnn başka doktorlardan git ovülasyon testi de yap olmadı benim daha yeni yani 3 5 ay dır olmuyor
Aysinnn Innerglow olur inşallah daha yeni senin için. Ben bir çok şeyi denedim ovulasyon testi kürler falan
Innerglow Aysinnn herşeyde vardır bi hayır de stres yapma ama sen gene güzel bir doktora git bence en iyisini sen bilirsin tabi profesör yada üniversite hastanesi ne falan