Sna1244 kan pihtilasmasina baktirdiniz mi dusuklerin sebebi genelde pıhtılaşma oluyor benim sağlıklı bir kızım var şükürler olsun ikinciyi 9+3 de kaybettik kalp durmasindan pıhtılaşma çıktı bende dusuklerin sebebiymis şimdi 2 aydır denedik olmadı nasip değilmiş çok üzüldüm ağladım adetim geldikçe ama baktım öyle olmucak bu ay ovulasyin testi aldım çatlama gününü değerlendirdim bir tek nasipse olur rabbim dualarımızı duyuyor vaktiyse gelir güzel haber 17 bat benimde ama gecikme olunca yaparım test bu ay öyle bir karar aldım erkenden test yapınca çok üzülüyorsun her gün stres yapıyorsun belirtim yok bu arada