Fenerli6767 ben 2019da işe girerken olmuştum tek doz yaptırmıştım o dönem keşke 3e tamamlasaydım diyorum şimdi de aşı kıtlığı yaşanıyor resmen şansımıza ağrı yapıyor bi kaç gün bende ateşte yapmıştı 2019da vurulduğumda şimdi 5 seneyi geçtiği için mecbur vurulmak zorundayım ama aşı yok