Selamlar herkese hamileliğim 5.haftasındayım hamilelikten önce salmiden ve asacol lavman kullanıyordum fakat hamile kalmayı düşününce doktorum lavmanı kesmemi söyledi o arada hemen hamile kaldım fakat lavman kullanmayı bıraktıktan sonra şikayetlerim yavaş yavaş geri döndü ve şu an kanamam şiddetlendi mukus ve kanama çok fazla oluyor doktorum lavman kesinlikle kullanma diyor sanırım imuran başlayacak ama oda gebelikte kesinlikle kullanılmayan ilaçlar arasında. Ne yapacağımı bilemiyorum var mı lavman yada imuran kullanan gebelikte ?