Ysmnce Merhabalar. Şuan 37. Haftamdayim ve hamileligin başından beri omega 3 takviyesi almadim sizce ne derece büyük bir etkisi olmuştur 😔 bugünden itibaren hemen başlayacağım ama artık çok mu geç
Alpmom__ Ysmnce doktorunuz mu vermedi ? Siz mi tercih etmediniz ? 🥹 12. Haftada verdi bana doğuma kadar da devam dedi . Üstelik son 3 ay daha önemli diye biliyorum . Yeterli miktarda balık tükettiyseniz sıkıntı etmeyin