Benim 13-14 haftalikken kanama şikayetiyle öğrendim ben tam kapatmiyo ama dinlenmezsen geçmez dedi doktor.1 ay falan yattım hep wc dışında kalkmadım neredeyse ve 18 de tamamen yukari çıkmıştı tam kapatınca previa diyorlar sanırım ve düzelmiyor o demekki sizinki de benim gibi muhtemelen gunde en az 3 lt su ve bolca dinlenme önermişti doktorum gerçekten faydasını gördüm yatmak çok zor ama sonrasında 9 aya kadar riskli bi gebelik yasamaktansa ben yattım valla🫶