Merhaba hanımlar ilk dogumumumdan kaynaklı bir yıldır ücretsiz izindeyim ve şimdi 30 haftalık ikizlerime gebeyim tekrar izin dilekcesi vericem işk izne ayrılma sürecindeki o dört aylık maas ödemesini şimdi ben alabilecekmıyım bilgisi olan varsa bilgilendirebilirmi