PkosluAnne Kizlaar 40+5 de yarın suni sancı verilecek dua edin bana 🥲ikinci doğumum ilkinde suyum gelmişti 39+3 de kızım gelmeyi düşünmüyor daha
irem88 PkosluAnne Ah bu 2. Kızlar çok inat oluyorlar😊benimde aynı olmuştu zorla getirttik dünyaya herşey güzel olacak merak etme canım sen cesaretli ol Allah yardımcın olsun inşallah
KRabia7 PkosluAnne bende 40+5 deyim 41 de suni verilecek çarşamba günü evde sancım olsun istedim ama olmadı. Heyecanlıyım
Damlanurkrdg PkosluAnne inşallah çok rahat atlatırsınız çok güzel geçer bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏻 açılma hiç yoksa da suni veriyorlar mı
PkosluAnne irem88 İnşallah canım icimde kötü bir his yok çok şükür ferah hissediyorum ama bakalım Rabbim herkese sağ saglim sağlıklı doğum nasip etsin 🤗
PkosluAnne bendeanneoluyorum 35 e kadar hep özele gittim sonra devlete son haftam yine özele geçtim çünkü suni olunca tek olmak beni korkuttu
1Ali Bizde 39+4 olduk gelesi yok gibi, inşallah en fazla 41.haftaya kadar uzatır süreci karnımı delip kendi kendine çıkacak yoksa bu çocuk🤧 toparlanmış olursanız suni sancı sürecini paylaşabilir misiniz
PkosluAnne 1Ali bende doktora aynı şeyi söyledim çocuk karnımı kendisi patlatıp çıkacak dedim size tavsiyem alttan muayene yaptırın şimdiden
PkosluAnne bendeanneoluyorum ben özele gidecem devlete gittim bizim burası biraz küçük olduğu için bana çok temiz gelmedi birde suni olunca korktum tek kalmak istemedim
KRabia7 bendeanneoluyorum özel ben normal istedim o yuzden normal deneyecegiz, devlette olsaydi onlarda 41 de suni verirlerdi
KRabia7 Damlanurkrdg Damlanurkrdg açılma olsa bile 41.haftada olduğumuz için her türlü o gün doğması icin suni verir
PkosluAnne Damlanurkrdg benim 1 cm filandi açılmam yani yok denilebilir bakalım Rabbim neylerse güzel eyler
1Ali PkosluAnne kendi doktorum aslaaa yapmadı bir kaç kere lekelenmeyle gittiğim için acilde açıklık muayenesi yapıldı, yarın mecburi başka doktora gidicem bakalım o bakacak mı ya da ne desem bakar