Kızlar bu gün kontrol de doktorum karın çevresinin büyüklüğünden bahsetti. Haftam yaklaştığı için sürekli kontrole gidiyoruz geçen hafta perşembe günü de kontroldeydim o başka bir doktordu kendi doktorum yıllık izinde olduğu için o doktora yönlendirmişti o zaman bebeğimin kilosu 3200 Gr dı bu gün (pazartesi günü) kilosu 3500 çıktı ve karın çevresi büyük dedi. Perşembe günü gittiğim doktor herşeyin yolunda olduğunu bebeğin kanala yerleştiğini ve hafif açılmam olduğunu söylemişti yani herşey normal doğuma uygundu. Bu ise sezaryanı istedi doktorum o kadar kararsız kaldım ki 4 günde 300 Gr da alamaz dedi kendisi de ama aşırı beni tereddütte bıraktı sizce ne yapmalıyım