Aysegebes dogumun ıkı türlüsü de sancılı ama çok güzel bır süreç, normal doğum yapmaya ılk bebegımde musaıttım 5-6 cm açılmam ve kendı sancım vardı. ama premature doğumdu ve aspırın kullanımından dolayı acıl sezeryan oldum. Ben acıyı o an çekme taraftarıyım sonrası bır hafta zorluyor ve aktıf bır ınsanken 1 hafta başkasının elıne bakmak benı rahatsız edıyor etrafımdakı ınsanlar su verse yüz sene konuşurlar.
Hem normal doğum sancısı cekmıs hem sezeryan yapmış bı ınsan olarak normal doğum sancısı daha kolaydı bence ve sonrasında büyük rahatlık duyacaktım ama yapamadım ımkanınız varsa vajınal doğumu tercih edın derim, he sezeryan da çok zor degıl kımseye ıhtıyac duymadım çok şükür Bebek vajınal gelecekse müsaade edın öyle gelsn doğum sonrası kolaylık yaşarsınız tabıkı tercih etmezsenız sezeryan secın doğum anı kolaylıkla geçer her ikisininde hem kolaylığı hem zorluğu var sonucu güzel rabbım sağlıkla atlatmayı nasıp etsın❤️