Ftmaa28 Bebişlere eldiven taktınız mı önermiyolarmıs sanırım ama bilemedim alsam mı dısarda vs üşür mü ya da yuzınu çizer mı diye
Gunduzanne Ftmaa28 ebebekte eldivenli tulumlar var ablam onlardan kullandı çok memnundu bide titiz bi kız olduğu için weenin beyaz bi tırnak makası var üstü beyaz plastikten onu almanı tavsiye ederim eti kesmiyo bende bebeğime ondan aldım. O yüzden o tulumlardan al canım çoğundan var zaten o detay
Rabiamina Ftmaa28 çoğu anne çorapları ters çevirip takıyor. Ben yenidogan kiyafetlerinden aldım 4 tane onların kendi eldivenleri var ekstra almayacağım. Çevremde çoğu insan çorap kullandı eldiven kayıp düşüyor çünkü. Bir de yüzünü çizer kullanmak en iyisi
_ozlmm Ftmaa28 Kızım 9 günlük ben hiç takmadım yüzünü henüz çizmedi 🙊 Oğlumda da takmamıştım ellerini tanısın diye bi hemşire eğer takarsan her çıkarttığında yüzünü çizer alışmaz ellerini tanımaz falan demişti bende takmadım
Bergamot Ftmaa28 yenidoğan dönemi yüzünü çizmesin diye takılır. İlk haftalardan sonra tutma refleksi gelişir ve bebiş elleriyle dünyayı tanıdığı için takılmaz 🙏🏻
Sumeyyeky Ftmaa28 4 aylık kızım hiç kullanmadıım pek getekli olduğunu düşünmüyorum zaten ellerinin soğuk olması sorun olmuyor normal bir şey demişti bize doktor
Serya3 Ftmaa28 eltimin 2 haftalık bebeği eldiven takmadı hemen gozunun kenarını çizdi. Şuan eldivenli tulum kullanıyorlar. Bende biraz kendi çocuğumda amaan takmiym diyordum ama onu görünce gözüm korktu valla.
senaall Ben de önerilmediği için takmıyordum ama yüzünü çiziyor diye taktım bir süre. Bir de bazen elleri buz gibi oluyor üşüdüğü el ayaklarından belli olmaz diyorlar ama baya soğuk olduğu zamanlar takıyorum hala elleri ısınsın diye
surprizbebe Ftmaa28 eldiven taktık oğluma hep. Oyy üşür elleri kıyamam. Bi de çiziyorlar yüzlerini ya incecik tırnakları
surprizbebe Ftmaa28 eldiven taktık oğluma hep. Oyy üşür elleri kıyamam. Bi de çiziyorlar yüzlerini ya incecik tırnakları
Mzzz Yalnız eldivenler düşüp duruyir kendinden eldivenli kıyafetler var onlar daya iyi yoksa minik ellere büyük geliyor eldivenler ☺️ corapta takıyorlar lakin pek hoş durmuyor 😂