ozlem_2727 ben günde 2 tane kullanıyorum. 9+4 deyim şuan. İlk 3 ay bebek düşebilir, son 3 ay zehirlenme yaşarsın. Tansiyon yüzünden dedi. Heyecan, stres, sinir vs yok dedi. Ama benimki bunlara bağlı olarak yükselmiyor gebelikte. Aniden çıkıyor. Aniden düşüyor. ama gebeliğim de en yüksek 14-9 gördüm. Günde 6 kere tansiyon not ediyorum. Doktorum kontrol ediyor şimdilik.
Yatacaksin, kafana birşey takmayacaksin vs diyorlarda. Bu çok mümkün olmuyor tabi. Ama yinede yeme düzenimi vs de değiştirdim. Bana da dedi bir asistan doktor aldır diye. Ama düşünmüyorum.