Seraaa10 Gebelikte hangi d vitaminini kullandınız/kullanıyorsunuz? Devletin ücretsiz sunduğu d vitaminine zararlı diyen var bu doğru mu?
misscenger Seraaa10 ben 5 gün sonra doğum yapacağım. Üçüncü aydan beri devletin karşıladığı d vitaminini kullanıyorum doktorum onu yazdığı için. Coledan D3, herhangi bir zararını görmedim. Aksine tüm değerlerimiz normal çok şükür 🙏🏻
Seraaa10 AnayimBenAna_ Bende düşünüyorum dakat değerlerim normal seviyede fazla gelir mi diye de düşünmúyor değilim
Edanurylm Seraaa10 sağlık ocağında bana da d damla verdi ama hiç kullanmadım bişey olur mu ilk gebeliğimde de kullanmadım 13+0 haftadayım
Seraaa10 Edanurylm Bende sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanıyorum herhangi bir yan etkisini görmedim ama birkaç yerde devletin verdiği d vitamininin içeriğinin kötü olduğunu yazmışlar bende şüpheye düştüm hamiş annelere danışmak fikir almak istedim
Seraaa10 misscenger bana verilen monovit sizinkine de bakacağım. Sağlıkla bebişinizi kucağınıza alın inşallah🫶🏻