Cansu-2600 Melikekorkmaz İğneyi karnımdan oluyorum doktor sadece karnımdan yaptırtıyor kendim yapamadığım için akşam eşimi bekliyorum işten gelmesini ona yaptırıyorum o yüzden hep aynı saatte yapmış oluyorum
Bulute Melikekorkmaz eşim yapıyor benim iğnemi aynı saatte yapmaya çalışıyoruz ama bazen aksayabiliyor
Musel Melikekorkmaz ben kendim karnımdan yapıyorum hergün aynı saatte yapıyorum bazen aksıyabiliyor tabi
Aysnragc Cansu-2600 merhaba bi bilginiz var mı acaba oksapar iğnenin havasını alırken içindeki su adeta fışkırıyor sebebi ne olabilir
Melikekorkmaz Bende karnımdan vuruluyorum ama artık çok morardı ve iğne batmıyor o yüzden akşam mi yapsam dedim ama cesaret edemiyorum bi ebe aynı saatlerde yap demisti birde sizlere soruyum dedim
seymat98 Saatlerini hep aynı saatlerde yapmaya dikkat edin. Benim doktorum akşam 10.30/11 gibi yap o saatlerde vücut hareketsiz kalıyor daha iyi olur demişti. Ben sırayla kol göbek bacak vuruyorum
Alone Melikekorkmaz her gün akşam yatarken eşim kolumdan vuruyor. Net bir saati yok ne zaman yatarsam o zaman
1_papatya Melikekorkmaz ben kendim yapıyordum kolumdan sabah saatlerinde yapıyordum hep ama sabit bir saatim yoktu
Bendiyebiri_ Melikekorkmaz kızlar bende doğumdan sonra kullanmaya başladım kolumda belli bir süre ağrı yapıyor sizde de öyle mi
Cansu-2600 Aysnragc Evet benimde fışkırıyor iğne ağzina kadar dolu çünkü hiç boşluk bile yok sıvıda en ufak bir basımda hemen dışarıya bı miktar gidiyor