ela_celik Bugün şeker yüklemesi yapıldı , 50 gr glukoz , çok rahattım etkilemez diye ancak sonucum 156 çıkmış , aralık max 140. Sizce çok mu yüksek ? Yoksa biraz dikkat etsem yeterli mi bilemedim, doktordan dönüş bekliyorum ;(
Glnrskr ela_celik Ben 75 ilk yaptırdım genetik şekerden dolayı doktorum öyle istedi. 179 çökmüştü sonucum. Diyetle düşüremedik şu an insülin ve diyet yapıyoruz. Bugün kontrole gittik yine doktorum normale döndüğünü çok fazla takıntı yapıyorum yapmamam gerektiğini söyledi. Normal sınır 180 gebelerde öyle demişti. Evde ölçüm yapmaya devam ediyorum tokluk 140 ı geçmemeli dedi. Öğlen ve akşam öğünlerinde salata (limonsuz) yemeye dikkat edin. Bir de her öğünde ayran için veya yoğurt yiyin. Fix olan salata ve ayran olsun benim o şekilde düştü. Diyetimde var. Günlük proteine dikkat edin. Et tavuk veya balık kesinlikle her gün tüketmeye çalışın. Patates havuç kavun karpuz üzüm ve muz benim diyetimde yok. Özellikle yükselten şeyler bunlar. Şu an ben kilo almıyorum ama bebeğim almaya devam ediyor. Çok şükür
Nisa10 ela_celik benim de 145 çıktı ve doktor sabah akşam açlık tokluk şekerime bakmamı istedi işler kötüye giderse insülin kullanacağımı o yüzden yediğime içtiğime çok dikkat etmemi söyledi inş son 3 ayı bi şekilde atlatırım
ela_celik myangelson evet tahmin ettiğiniz gibi 100 lük yükleme istedi tekrar sizin süreciniz nasıl olmuştu acaba
myangelson ela_celik ben bu süreçleri yaşamadım 75 lik yükleme yapıldı ilk hamileliğimde şekerim yoktu o yüzden bilemiyorum
ela_celik Glnrskr geri dönüşünüz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim hepsine dikkat edicem 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Glnrskr ela_celik İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım. Evde ölçüm yapmaya çalışın açlık tokluk için. Neyin dokunup dokunmadığını anlarsınız.
ela_celik Glnrskr siz ölçüm yapıyorsanız hangi aleti kullanıyorsunuz acaba paylaşabilir misiniz bende araştırıp alayım
Feyzad71 Herkese merhabalar benim de 75 ilk ölçüm sonucu 1 saatte 183 2.saat sonu 143 çıktı ve doktorum gebelik şekeri olduğunu diyetle ve şeker ölçüsüyle takip yapmam gerektiğini söyledi , diyet listesi vermedi diyetisyen veriyormuş ama onun da randevusuna 1 hafta sonraya bulabildim kendimce bir diyet uygulayacağım 🥺 hiç tüketmeden nasıl dayanacağız insanın bazen canı istiyor tatlı şeyler
ela_celik Feyzad71 anladım size de çok geçmiş olsun , bende haftaya tekrar 100gr yükleme yapılacak şuan sadece dikkat et dedi
Glnrskr ela_celik Vivachek kullanıyorum ben hastane ile karşılaştırma yapıldı doktorum kullanabilirsin dedi. Bunu kullanıyorum ben. İnşallah sadece diyetle düzeltirsiniz.