senem-yabaci Seher_blk 10 gün. Ama şöyle bir şey var tarlusal vermişti doktor. Onu kullandım bir de. Umarım bir şey olmaz. Şimdi annemin yanına gidiyorum hastaneye
kusanne bende gördüm gecikmeniz var mı geçen ay benim bi testim silikti diğerleri negatifti. umarım pozitiftir 🙏🏻
senem-yabaci kusanne normalde 20 günde bir olurdum 2 döngüdür gecikiyor sürekli. İkidir tarlusal kullandım. Umarım bir şey olmaz
senem-yabaci anneolmayolunda59 yok daha çıkmadı. Benden önce annem öğrenecek 😂😂 hastanede çalışmanın getirileri
Nilo5800 senem-yabaci benimki de öyle olmuştu bende 1 hafta öncesinden kan vermiştim negatifti 3 gün adetim gecikince test yapmıştım pozitif çıkmıştı 33 +3 olduk bile hayırlı olsun bence var yarın bi kan daha verin