Merhaba hanımlar 7 haftalık hamileyim diş ağrım feci şekilde oluyo bugin diş Hastanesi’ne gittim ama antibiyotik tek verdi içmeme rağmen bi etkisi olmadı ve hala ağrısını çekiyorum diş ağrınız oldu mu ne yaptınız tedavi gördünüz mü benim kanal tedaviye ihtiyacım var ama düşük olur diye de çekiniyorum sizden gelen mesajlar işime yarar belki teşekkürler şimdiden 🤍