basakc36 ilk kızımda benim öyle oldu. 39. Haftada 2800 ü zor gördük 2800 de doğdu. Doktorum hep 2500 ü görünce korkma diyordu. Yanılma payı da oluyor siz 1 hafta daha dikkat edin. Günde 5 öğün besleniyoruz, protein ağırlıklı dedi bana bu hafta. Biz de geriden geliyoruz
Sağlıklı doğsun emme refleksi olsun küvöze girmesin de doğunca kiloyu çok kolay alıyorlar zaten.