Kızlar merhaba,
Mide bulantılarım için doktorum prifemyn vermişti. 1 hafta kullandım 4 gün sonra paketim bitiyor. Bugün kendimi iyi hissediyorum. Sizce ilaca biraz ara versem olur mu? Gerekirse yeniden alırım diye düşündüm. Aranızda bu ilaçları kullanan var mı