iremdogu220 Merhabalarr 17 haftalık gebeyim ve bebeğim cinsiyetini göstermiyor😅bacakları kapalı diyorlar . 2 kez bu şekilde söylediler. Peki sizce genelde hangi cinsiyette bacaklar kapalı derler ? ( Babannem erkekler bacaklarını açmaz dedi 😅)
BusraNur01 iremdogu220 benim oğlum maşallah her ultrasonda halka arz ediyodu arsız 😂😂 kızlar sakınır saklar diye duydum ama hayırlısı canım detaylıda nasipse görürsün inşallah 🥰
Tturcan iremdogu220 Bizde de göstermedi haftalarca ve en sonunda kız olduğu görüldü. Ve çevremdeki herkes kız göstermez kendini diyor kızınız olabilir bu yüzden
myangelson iremdogu220 genelde sakliyorsa kız derler ama bizde ilk 14. Haftada kapattı doktor erkek olarak düşündü. Ama kayınvalidem sakliyorsa kesin kız falan diyordu dedim belli olmaz 😅 16. Haftada gittik başka bir yere doktor cihazlarımız kötü kesin değil ama bakın pipi diye gösterdi 😅
Nananan iremdogu220 benimde oğlum saklıyordu göstermiyor denilmişti sürekli ilk 17 haftada perinatoloji kız dedi 5 doktor Sonrasında ya göstermiyor dendi yada bir kız bir erkek diyordu oğlum oldu
iremdogu220 Gullupullu 🥰 ilk çocuğum da kız 14.haftada öğrenmiştim bu bebeğimi öğrenemedim bi türlü 😅
Sonaaa Bizde de kapalıydı 2 hafta üste üste gittik anlık pozisyon değişimine dayanarak kız dediler 😇 sağlıkla gelsin bebişiniz bizde 16 haftalığız 🥰
Fatmanur12345 iremdogu220 bidaha bittiğinizde vişne suyu ile bitter çikolata yeyin bana doktorum öyle yap demişti
Gullupullu Fatmanur12345 evet bende gittim görünmedi vişne suyu ve çikolata yiyip bi 15 dakika yürüdüm tekrar girdim kıpır kıpırdı kızım 🙏🏼