Yemeyi çok seven biriyimdim normalde ama 7 haftalık hamileyim mide bulantısı yaşıyorum az ondan az bundan yiyorum iştah falan yok kusmuyorumda bazen yaptığım yemeklerden tiksiniyorum genelde meyve yiyorum
Acıkmıyorumda bebeğe her hangi bir zararı olur mu az yediğim için ?