1159098263 canım zor olacak ilk 2 yıl diş dönemleri zaten aylarca sürüyor diş dönemi grip tarzı oluyor miz mizlik falan en zor dönemleri ikinci çocuk zor olacak ama sen birden zorluğu çekeceksin. Benim oğlanlar arasi 3.5 yaş olacak tam rahata erdim derken hopp yine başa döndük ama sende tam tersi rahata ereceksin birden beraber büyüyecekler sana zorluğu olsa da ilerde rahat edeceksin ama çocuklar açısından bakarsak çok çok çok avantajlisin arkadaşlık yapacaklar tek kalmayacaklar benim oğlum şimdi evde tekken çok üzülüyorum keşke bir tane daha hemen yapsaydım diyorum