kusanne bat 11 dün kan vermiştim sabah sonucum çıktı https://mutluresim.com/images/2024/10/08/1zqvam.jpeg. sanırım hamileyim
eliff__ kusanne hayırlısı olsun inşallah canım benim hamileysen bana da dua et ne olur benim de bat 13 ama erken gebelik testi yaptm az önce bir şey çıkmadı
Ezgezg Benm de adet olcak gibi ağrılarım gaz sancılarım var bat 11 düzensiz adetim bugün de göğüs ağrısıyla uyandım acaba test yapsam mı😕kan testine yetişemiyrm sağlık ocağı sabah alıyo sadece
Elifdrkk Yldrmmmm ayyy hayırlı olsun çok güzel bir haber Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️🦋
GirlandBoy_Mom Yldrmmmm bende bilmiyorum ki 2 gün sonra tekrar kan ver sağlıklımı değilmi diye sonra kadın doğuma gidersin canım 🥰
Ezgezg Roll diye bi markanın normal gebelik testini yaptm negatif yani birşy görünmüyo☹️öğlen yaptm ama yarın sabah tekrar yapaym
Yldrmmmm Elifdrkk çok teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun darısı isteyenlere olsun inşallah 🙏 🌸