Kızlar geçen ay 11inde regl başlayıp 15i bitti ve şuan 4 uygulamam var onlar da beklenen adet tarihini farklı farklı gösteriyor birtanesi 9 ekim bitanesi 12si birtanesi 13u ve diğeri 14 ekim gösteriyor ben bilemedim hangisi bat acaba yardımcı olabilir misiniz