ogretmennn Arkadaşlar folbiol kullanan var mı aranızda içeriği iyi mi doktor onu yazdı ve b12 düşükmüş onu da yazdı ikisini aynı anda içebilir miyim eğer inşallah gebelik oluşursa b12 bırakacağım zaten