123tazeanne Kızlar 32. Haftadan önceki son haftamda rapor alabiliyor muyum yanı 32. Haftam 11 Kasım ben 4 Kasım haftası 1 hafta rapor kullanmak istiyorum olur mu 32. Hafta da çalışabilir raporu alacağım
EsK07 123tazeanne Alabiliyorsun ama 32. Haftaya sarkıtmaman gerekiyor o zaman problem çıkartabiliyor SGK diye biliyorum. Ben daha öncesinde rapor almayı düşünüyorum 32. Haftaya kadar
123tazeanne EsK07 Aa anladım evet o zaman bu ay içinde alsam sanki daha iyi olur riske atmamış olurum en azından