Fatmanur250 canım ben de hamile kalmadan az önce tiroit ilacı kullanmaya başladım. Doktora hamilelik düşündüğümü söylemiştim böyle bir durumda tekrar gelmemi söyledi. Hamile kaldığımı düşündüğümde de ilk kadın doğuma değil dahiliyeye gittim tabii bu arada ilaç kullanıyordum. Bu gidişimde 2,5 çıkmıştı ve hamilelik için sınır olduğunu söylemişti. İlaca devam ettim. Pazartesi tekrar dahiliyeye gitmiştim. Bu sefer 1.43 çıktı. Ama hala ilaca devam ediyorum. Bence sen başka bir dahiliye doktoruyla daha görüş 🌸