01Hacer01 my_rules hiç isimleri seslendin mi ? Bende isim ararken nasıl seslenecegim, yakışıyor mu diye içerden çağırıyorum kızımı 😄 bazı isimlerden öyle vazgeçtim
Femay my_rules devran güzel değil Arden de çok uydurma bi isim geldi bana. İkisi de değil maalesef bana göre. 🌺
monica50 my_rules yiğit, yağız, ekin, kaan, erdem, tuna, umut, kerem, ege, çağatay, efe, mert, eren, yekta