Ayse2188 7 haftalık oldum bugün tam ve kontrolde doktor işte burda sorun yok dedi ama dinletmedi kalp atışını siz ne zaman dinlediniz?
Alya05 Ayse2188 yanlış hatırlamıyorsam 7 8 arasıydı. Her kontrole gittiğimde de kalp atışını duyuyorum
Asi_07 Ayse2188 7 haftalıkken gösterdi attığını ama dinletmedi ilk haftalarda iyi değil cihaz ısı dalgası veriyor ritimde bozulma olabilir dedi 12 haftalıkken dinletmisti
Civcimmm Ayse2188 6+5 oldu bugün Perşembe doktor randevumuz var tam 7 haftalık oluyoruz inşallah duyarız çok merak ediyorum
Asi_07 Ayse2188 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bazı doktorlar dinletmeyi tercih etmiyor ilerleyen haftalarda duyarsınız o güzel sesi 🤗
Mrsacar Ayse2188 kızımda tam 7. Haftada duymuştuk bu 2. Çocuğumda 7+2 de duyduk geçen hafta cuma günü 🥰
Zehrasrn 8 haftadan sonra duyan varmı acaba 7+5te gittim daha önceden görünen keseyi bile göremedi renkli dopler istedi çektirdim ama orda da kalp.atisi yok dendi hemen kürtaj yapalım dedi istemedim 1 hafta daha bekle o zaman dedi şimdi gitmeye korkuyorum 🥹
Sumeyyee_ Zehrasrn bnmde bugün 7+2 kalp atışı görünmedi 10 gün sonra tekrar gel daha küçük dedi kürtaj demek için erken degilmi
gezentianne Ayse2188 dinlemeyi açtıgında bebege az da olsa zarar veriyormus o yüzden cogu doktor kalp atısını grafikte görse de erken haftalarda duyurmak istemiyor endişelenme canm