Kızlar reglim 5 gün gecikti iki test yaptım birtanesi negatif diğerinde ise hafif siliklik olduğu düşünülüyor
Fakat bu sabah 7 gibi kahverengi açık bir renk sürüntülü tarzda lekelenmem oldu adetmi oluyorum yoksa hamilelik için tutunma kanaması lekelenmesi vs diyorlar siz böyle bişey yaşadınızmı bilenler yazabilirmi?