O belli olmaz canım benim kuzenim kimyasal gebelik geçirdi 4 ay oldu hala bir şey yok nasip kısmet meselesi kimyasaldan sonra hemen hamile kalinma diye bir şey yok özellikle dış gebelik annemde 2 kere falan geçirmiş uzun zaman sonra kardeşim olmuş yani tamamen nasip