Buse_yalcin Kızlar bugün tam 20. Haftaya girdik bulantı yok cinsiyetimiz erkek her şey yolunda tekmeler hissediliyor. Sizde durumlar nasıl iyi misiniz? 🥰
EsK07 Buse_yalcin Tarihimiz aynı. Bizim cinsiyet kız bu zamana kadar çok güzel geldim mide bulantım falan olmadı çok şükür. Ancak şimdi vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu oldum bu nedenle şiddetli karın ağrısı yaşıyorum ilaç kullanıyorum biran önce geçmesini bekliyorum 💃🏼
2cocukluana_ Buse_yalcin bugün tam 20+0 iz 140 gün var diyor doğuma nasipse :) 2.gebeligim 4.5 yaşında oğlum var şimdiki sipam da hareketli bı erkek masallah 🤭
Baltannn Buse_yalcin selam kızlar 20+2 cinsiyetimiz kız 💕 sık açıkma var ve şeker düşmesi diye tahmin ediyorum bi halsizlik oluyor 😓
Buse_yalcin Nisbaral sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏼 bende akşamları çok hissetmeye başladım. Göbek deliğimin altından tekme atıyor benim
Aslaninannesi_ Buse_yalcin bende 19 dayım ama bizim oğlan 17 den beri tekmeliyor sadece sormak istediğim günde kaç kere hissediyorsunuz . Her kontrole gittiğimde doktor çok hareketli bir çocuk diyo ve oğlum bir saniye durmuyor sürekli tekmeliyor beni ve endişeleniyorum ne zaman uyuyor diye 🙈
Buse_yalcin Aslaninannesi_ 17-18 gibi içimde dalga şeklinde hissediyordum. Ultrasonda 10. haftadan beri çok hareketli aslında ama hissetmiyordum. Şimdi yine içimde döndüğünü hissediyorum elimi koyunca tekmeleri net belli oluyor. Günde 10 kere en az hissediyorum artık
rozamomy 20+2 kızım benimm 💖🌸 ben hala bulantı ilacı kullanıyorum, kullanmadığım günler kötü oluyorum malesef ama onun dışında her şey yolunda çok şükür 🙏🏻🥰
Nznks sandys8 bizimkisi ya yan duruyor ya arkası dönük yada bacakları kapalı işte insan merak ediyor ama tabiki en önemlisi sağlıklı olması
Buse_yalcin 2cocukluana_ benimde aynı şu an canım 24 Şubat doğum dedi doktor. İlk benim ama bu hayırlısıyla gelsinler inşallah 🙏🏼🙏🏼
snybzkrt Merhaba,ben de tam 20 haftalığım bir oğlum vardı 5,5 yaşında bir oğlum daha olacak,hareketlerini belli belirsiz hissediyorum