Bugün tam altı haftalık hamileyim Dört gündür kendimi hiç olmadığım kadar yorgun hissediyorum Hiçbir iş yapamıyorum Sürekli uzanmak istiyorum Ve bir sürü işim var Tam kalkıp yapacağım diyorum Bir şeyi kaldırıyorum Hemen yorulup uzanıyorum Üstüne grip olmuşum Acaba diyorum beni bu kadar yorgun hissettiren Grip mi yoksa gebelik mi Ne yapacağımı bilmiyorum Hiçbir şekilde kalkamıyorum İştah desen hiç yok Çok aç hissediyorum Ama Asla canım istemiyor bu sizce hamilelik mi Yoksa grip olduğum için mi böyle olmuşum Doktoruma yazdım Acile git bir serum vurdur dedi Acilde sadece parol yapabiliriz dediler ve parol yaptılar Ben kendimi çok yorgun hissediyorum Sürekli uzanmak istiyorum Ne yapayım 😭