Ennna Merhaba arkadaşlar, özel hastanede kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıran var mı fiyat bilgisi verebilir misiniz
Esahan Ennna Eşinizin ehliyetini gösterip devlette bedava yaptırabiliyorsunuz. Gerçi özelde de aynı şekilde. Ehliyette kan grubu belli olduğu için sanırım nedenide.
Eliif95 Haziranda denizlide yapmıştım serklaj sonrası 1900 küsürdü. Gebeliğimin başında ufak bi kanamam oldu devlette yapmışlardı ücretsizdi.
Cennetkusu192 yeni_anne2 yani tam olarak bilmiyorum doktorum kendisi SSK olup olmadıgı ı sordu var dedım bu sekılde rapor cıkıyor mus bir kuruş vermeden yaptırdım hemde ıkı defa 7haftamda kanamam olmustu o zamanda yaptırmıstım