Kızlar merhaba 11 hafta 1 günlük hamileyim normalde ilk kontrole gittiğimde tek kese ve biraz kanama görünüyordu işte ilaç kullanıyordum geçen hafta tekrar kontrole gittiğimde ikinci kese gözüktü ama bu kese küçük içinde de nokta kadar sizce kaybolur mu yoksa gelişir mi?