Sonucumuz temiz geldi Rabbime binlerce kez şükürler olsun . Benim gibi bekleyen var ise dua edeceğim hepiniz için kızlar inşallah gönlünüzü ferah tutun. İkili testimiz 154 / 1 gelmişti .
Fetal DNA yaptırdık riskli geldiği için ve az önce sonucu söylediler. Tek sıkıntı bebişi hissetmiyorum ya şimdi de bu takıldı aklıma kızlar geçen haftalarda hissetmiştim de şimdi pek bişey yok yani . 17+4 um bu arada. 2 gebelik