Kızlar selam uygulamalara göre 7+4 üm ama geç döllenme olmuş ve bebek 1 hafta geriden geliyor, 10 gün önce keseyi görmüştük bugünde kalp atışı için gittik ama karından duyamadık net o sebeple doktorum alttan baktı gayet sağlıklı şekilde duyduk. Doktorum kesenin etrafında renk değişimi gördüğünü söyledi düşük tehlikesi olarak düşünme bebek sağlıklı büyümüş ama kanama riskine karşı progestan yazdı. Onun haricinde benim bu zamana kadar ağrı veya kanamam olmadı. Şimdi bende pimpiriklendim doğal olarak progestan bana yan etki falan yapar mı, çünkü dediğim gibi benim gördüğüm ağrı ve kanama yok sadece ihtimale karşı doktorum verdi.