Selenaslan01 Kaç haftalık iken kesenizi gördünüz acaba. 4 hafta 3 günlüğüm ve bugün randevum var gözükmez diye tahmin ediyorum.
Tugba_turk46 Selenaslan01 benim beta değerim 5000 di ertesi gün gittim keseyi gördüm 8.haftada kalp atışını duydum 🥰
Thelady Selenaslan01 5.haftada keseyi, 8.haftada bebeği görmüştük. Kalp atışını da 8.haftada duymuştuk