Ebaki Kizlar sağlık ocağında tetanoz aşısı hala yokmuş eczane den alın yapalım diyo hemşire alan var mı öyle
isiksinem45 Ebaki Ben gitsem yapacaklar ama gidemiyorum KKTC’de oturuyoz Yozgat’a gidince yaptıracağım tabi zamank geçmedi ise
Cylnnnnn Ebaki ya beni de bugün aradılar rutin kontroller için. Tetenoz aşısı da şuan ellerinde yokmuş geldiğinde aşı için cagircaz dediler 19+5 günlük hamileyim daha önce bilgilendirdiklerinde de 10 Ekim son gün aşın için demişlerdi anlamadım bişey.
isiksinem45 Ebaki Onuda gidersek ama biran önce burdaki süremiz dolarda daha güzel bir yere gideiz inşallah 6 ay içinden sıkıldım burdan çok iğrenç bir yer tatile felan sakın gelmeyin
Cylnnnnn Ebaki haftaya detayliya giricem doktoruma sorucam çok önemliyse bende kendim özel alırım aşıyı yaptırırım çoğu yerde yokmus galiba
Emeltsb Benim yarın aşım vardı bugün aradılar aşı yok diye geçen sene de aynı durum oluşmuş geçen sene 4 ay tadarik edilmemiş
Ebaki Cylnnnnn önemliymiş ben bugün sordum doktoruma da yaptırmanı tavsiye ederim dedi ama asi fiyatı ndr bilmiyorum