Kızlar merhaba 5+5 haftalıkken yoğun bir kanama ile hastaneye kaldırıldı Doktorlar kesin boş olduğunu söylediler ama her ihtimale karşı 10 gün bekleyelim dediler progesteron iğne ve hap verdi şu an 6+6 haftalığım cuma günü kontrolüm var kanamam durdu ama ben hala korkuyorum benim gibi başına gelen var mı kese sonradan dolar mı