Minikfasulyem_1 Philips Avent mi yoksa Lansinoh markasının biberonunu mu önerir siniz ? 14. Haftamdayım minik minik bir şeyler alayım diyorum indirime girdikçe biberon dışında memnun kaldığınız ürünler varsa lütfen paylaşır mısınız?
Rabiul Minikfasulyem_1 avent kullandım meme reddi yaptı lansinoh aldım yavaş yavaş memeye alıştırmaya çalışıyorum
Enfal_06 Minikfasulyem_1 bazı biberonlar çok hızlı akışlı olduğu için bebekler alışıyor anne memesini çekmek için çaba sarf ediyorlar tüm kuvvetlerini memeyi çekmek için kullanıyorlar ama sıradan biberonlar öyle değil bebek kolaya alışıyor memeyi redd ediyor anne memesine yakın biberonlar var benim aldığım bebek çektikçe geliyor çok yavaş akışlı 3 4 çekişinde mama ağzına geliyor yapısı tıpkı anne memesi gibi