BT- Kızlar 30 haftalık hamileyim ve bu sabah göbeğimin aşağı indiğini fark ettim başına gelen var mı ya erken doğumun habercisi olmasın korktum biraz
BerivanLina BT- Allahh korusun yaa az kaldi sonlara geldik ztn . Normaldir bence bende bazen bakiyorum bi asagida bi yukarda . Bigun sisiyor diger gun sonuyor ☺️😂
R-veyda44 Korkmayın bende de oldu hatta göbeğimin yan taraflarınin boş kaldığını hissettim üstelik ben 3 saat sancı çekmiştim. Eğer içiniz rahat etmek istiyorsa hastaneye gidin kontrole
BT- BerivanLina Aynen öyle ya dün nefes alamiyordum resmen zorla duş aldım bugun de aşağı inmiş daha rahatım 😁