Dlntkesn kardelengurler7 Allah yardımcın olsun kızında sende sağlıkla kavuşun ağrısız sızısız inşallah 🤲🏼 haberdar et bizleri
Cansu-2600 kardelengurler7 Ayyy süper çok sevindim nasıl geçti. Normalden sezeryana döndün biraz zorlu geçmiştir senin için ama deydi dimi 🤗
Nakskdkdkd kardelengurler7 Allah anali babali buyutsun nasildi nasil gecti bende 22+1 im normal dusunuyorum kac saat surdu 😬😬
kardelengurler7 Cansu-2600 değdi gülüm valla 2cm açıklıkta kaldı gelmek bilmedi mecbur sezeryana döndük ama değdi
kardelengurler7 Nakskdkdkd korkutmak gibi olmasın ama sürekli çatı muayenesi yapiyolar insanın canı acıyor bir yerden sonra birde açılma olmayınca benim 2cm kaldı sonra sezeryana aldılar mecburiyetten
12moom Hayırlı olsun canım benim de 1 haftam kaldı 🤲 normal dusunuyorum ama nasip .. devlette mi yaptın ozwlde mi
Nakskdkdkd kardelengurler7 sezeryan nasil yani mesela dogum sancisi cekmek mi sezeryan olup gecmek mi ?