Kızlar merhaba elimde yara gibi şeyler oldu çok kötü kaşınıyordum geçen hastaneye gittim ilaç verdiler kullandım ama geçmedi bebeğim 4 aylık ona da bulaşmış doktor onada karışım yazdı aldım ama pek bi fayda görmedim eşimle 4 yaşında ki oğlumda. Bi şey yok
Nasıl kurtulacam bu illetten ne olur yardımcı olun uyuz olan vaarsa ne yaptınız fikirlerinize ihtiyacım var
İlaçları bi daha kullanıcam ama yine de bunu deneyin dediğiniz varsa çok iyi olur benim için