İki çocuğum var ilkinde erkek dedim erkek çıktı ikinci de doktor yine erkek dedi eve geldik bir ay boyunca eşime kız hissediyorum ben kesin yanlış dedim eşim polyannacılığı bırak artık bence filan dedi kontrole gittik kız olduğu kesinleşti 😅 şu an kucağımda bal kızım rabbim isteyen herkese gönlünden geçeni nasip etsin inşallah 🥰🥰