Yildiizr Selam hanımlar, değerlerim çok düşük olduğu için doktor tavsiyesi ile Ocean Mummy (omega3, multivitamin, multimineral) kullanıyorum. Ayrı olarak folik asit kullanmalı mıyım?
melissannesi Yildiizr canım hangi haftadasın dolik asit zaten kullanıyoruz ilk üç ay Omega ben önceki gebeliğimde kullanmıştım kesinlikle çok faydalı dewam
Yildiizr melissannesi 4+6dayım sadece bahsettiğim vitamin takviyesi ve kan ilacı verdi doktorum, vitamin içinde az miktarda folik asit var ama ayrı olarak kullanmıyorum şu an
melissannesi Yildiizr yani de un öyle uygun gördüyse biz ne desek yalnış olur Sen soru işareti kalmasın bence onunla iletişime geç İlk aylar folik asit önemli diye biliyorum