Merhaba, daha öncesinde tekrarlayan iki düşüğümden sonra 6+4 haftalık hamileyim. Doktorum bu sebeple oksapar kan sulandırıcı iğne ve bağışıklık baskılayıcı Plaquendile başladı. Plaquendil i gebelik döneminde kullanan var mı bir sıkıntı olmaması açısından biraz korkuyorum.