Brconr benim de dün kahverengi lekelenmem oldu afedersiniz peçeteye geçti yani reglime göre 8 hafta döllenmeye göre 6+2 oluyorum benim kese ve bebek şükür sağlıklı kalp atımı yavaş dedi çarşamba günü gideceğim dinlen dedi biraz devam ediyor yine silince hayırlı haber alırız inşallah ya