emel16 evet canım en uygunu doruk bır sürü hastane aramştm ben ama yıldırım dorukta 230 çekirge de 300 tl
Yıldırımda yaptrdm ben 40 dk kaldım içerde soy ismini unuttm ama adı yanlş hatrlamıyosam banu dıye biriydi harıkaydı bn öyle doktor görmedim dibine kadar inceledi her organını ayrı ayrı söyledi açıkladı elinde kitap bak bu şu demek böle olsaydı burasında bu olcaktı ama yok demekkı sağlıklı bebek falan o kdr ayrıntılı konştu yanı. Sarışın bı bayan . Çıkarken bır dosya verdiler bi kağt var içinde bilgiler yazıyo sorun görülmemiştir vs gibi.
Bide cd var içinde 3 tane kısa vıdeo var o şekilde